Wednesday, March 3, 2010

Login FACEBOOK dapat RM100?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Minggu lepas aku tengok pada wall facebook aku ade org sent mesej dengan login facebook je boleh dapat RM100 hari2..uirks..?boleh caye ker..?maka, terlintaslah dalam kepale otak aku ni untuk bertanya..untuk memudahkan lagi aku gelar minah100 je la untuk si penghantar mesej tu..so..aku pun try la tanye camane sistem ni kat minah100 tu..ni antara dialog aku ngan die:

Siluman: betol ke boleh dapat RM100 dengan login facebook je..?

Minah100: betol la..

Siluman: camane sistem ni berjalan?

Minah100: awk kena la register dulu..sama camane awk register untuk fb ke..mafia wars ke..ape2 lagi la..tapi yang berbezanya bile register yang ni boleh dapat income RM100 hari2..

Siluman: camane tu..?boleh terangkan detail lagi x..?

Minah100: cuba awk buka inbox..

So..aku pun bukak la inbox tengok..ni la mesej y aku dapat..:

Salam Sejahtera…….sy hntr msj ni boleh dpat rm100 hari ni..so u bgaimana?


Apa2 pun sebelum tu nak jelaskan u kene la register dulu dan adala cara system ni bergerak…

Ceritanya macam game kat facebook juga..sebelum kita main kena daftar dulukan..contoh kalau main farm ville kena daftar dgn famville...kalau main mafia wars kena daftar kat mafia wars,, kan.sama dgn program ni kalau nak dapat duit kena la daftar dulu.baru dapat.duit dgn login facebook..sama macam konsep fb juga u ada fb i ada fb tapi i tak nak nampak u dan u tak nampak i..selagi i tak add u kan ..sama je dlm program ni utk i dapat duit i kena la add fren yg nak buat duit juga ..so caranya add dgn daftar dlm system ni baru la u layak utk dapat duit..kalau tak daftar macam mana nak buat duit..bila dah daftar baru kita share dgn kawan2.macam mana?

kesimpulannya
program ni memang just login dapat duit..sebab bila kita log in dan update status ..org comment dia minat nak join...dan bila dia nak join dia bayar kat sapa ...bayar kat u la sapa lagi ..kan dah login fb dapat duit….login ..org comment ..berminat ..dia join dan bayar kat u..tu je yg nak di terangkan..

U bukan kene buat iklan pun.. cthnye ..”..saya ada satu program bla bla bla nak join call atau pm saya”...orang baca pun dah tak minat.

kita cuma sharing je ....bagitau semua org kita dapat duit dengan login fb hari2…itu je

Jadi nak bagitau juga la,,,apa2 perniagaan pun perlu modal dan perlu ada pembeli..betul tak? betul.. Modal yang perlu keluarkan pun cuma RM100 je..semua org mampu…dapat join kan seorang je terus dapat balik modal tu RM100..xperlu nak tunggu cukup bulan ke ,ewallet, pairing ke…...ni terus msk akaun atau pun secara tunai.….Jadi ada ke system lain yang bule buat macamni..MODAL RM100 DAPAT JOINKAN SEORANG JE TERUS DAPAT SEMULA MODAL.

So senangkan….so fikir2 la sendiri adakah membebankan system ni jika Rm100 tu bule menjadi RM1000 sehari ..selain dari tu u akan dapat e-learning mcm2 berbentuk video tutorial yang disertakan setelah u register yang mana harga kat luar kalu beli beribu2…

Berbaloi-baloi dan paham kan konsep system ni..apa tunggu lagi…mari la join…..
Kalau nak penerangan lebih bule call atau email saya coz kat inbox ni x bule panjang2

midi1603@yahoo.com
0139537695

FIKIR2 & RENUNG2KAN LA
Sila lihat testimony di -

Ingin mendaftar sila send email/sms
Nama penuh
Email yang aktif
Tel No
Username(cadangan nama)
Rm 100 di bank in ke akaun Maybank 110014129648 Jaimah Kula
Saya akan menghubungi secepat yang mungkin bagi tujuan pendaftaran dan pengaktifan akaun.
Bertindak segera!!!!….lagi cepat anda register lagi cepat la u dapat gaji dari system ni...
*** kalu dah bank-in duit tu sms saya supaya tak terkeliru dengan nama2 yang lain.tima kaseh..selamat memenuhkan akaun anda…


Rahsia TERBesar DUIT Infinity
duitinfinity.blogspot.com
Saya ingin mendedahkan satu kaedah bagaimana anda boleh menjana PASIF INCOME RM1k ke RM5k HARI-HARI dengan modal RM100 (ye SERATUS SAHAJA semua org mampu)...dan JAMINAN jika anda tidak dapat apa-apa dalam masa 90 HARI.. MODAL anda DIKEMBALIKAN...


duitinfinity.blogspot.com

Saya ingin mendedahkan satu TEKNIK TERMURAH, TERMUDAH DAN TRPANTAS MENYELESAIKAN MASALAH KEWANGAN DAN bagaimana anda boleh menjana PASIF INCOME RM1,000 ke RM5,000 HARI-HARI dengan modal RM100 (ye SERATUS ...

Bile dapat je mesej ni hati aku membuak2 la nak tau kan..terus aku reply..

nak register kat maner..?camane sistem ni berjalan..?camane boleh dapat income..?xpaham la..

Die pun balas..

’u register ngn sy...dh register sy akan bg email kat awk camane sistem ni berjalan...
email, nama penuh, no hp, cadangan username n buat pembayaran rm100 ke akaun Maybank 110014129648 Jaimah Kula

Aku pun rase cam xpueh hati je..aku reply la lagi..

’bagaimana katekan sistem ni tak bercanggah ngan hukum syarak..?’

Senang je die kate..

’tgk kat google n taip sistem ni

So, aku pun tanye la kat mr Google..tapi aku xjumpe pun..yang aku jumpe komen org lain dalam blog dorg..dan aku jumpa gak komen yang berkaitan dengan hukum syarak..Dek kerana xpueh hati, so aku pun tanye lagi la..

’xjumpa pun..kenapa tidak anda sendiri yang terangkan..?

Lepas tu terus senyap..tak lame pastu akaun die da xdek..?ha..?mane perginya..?dah dapat banyak untung ker..?sampai skrg aku still 'blurrr' lagi..

3 comments:

  1. abih tu leh caye ke tak mende ni? banyak sangat skang kt facebook tu...pening aku..

    ReplyDelete
  2. terpulang la pada individu..jangan terkena lak nanti sudah la..

    ReplyDelete

Komen je la..ape kesah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...