Monday, March 15, 2010

Aku dibenci..?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Apa kabar kawan2..?Harap semuanya sihat2 sahaja..da makan..?da mandi..?da gosok gg..?ahaks..ade orang cakap aku ni da lain..(sebab hari tu aku potong misai ke..)..then aku tanye balik 'ape yang lainnye..?biase je la..'then selamber je die jawab 'tah..,tapi ko memang nampak lain..'uirks..?terkesima jap aku..

Tapi memang aku pun dapat rasekan sket la kelainan pada diri aku ni..sejak 2menjak ni aku dapat rase cam ade aura-aura kebencian je kat sekeliling aku..uirks..?sape lak yang membenci aku ni..?senyap2 je..ni yang aku xsuke..tapi aku memang banyak wat orang sakit hati pun..even adik beradik sendiri pun da kene..ahaha..padan muke korang..mesti nyesal kenal ngan aku kan..tapi ape aku nak kesah..kalau kene pulaukan skali pun aku leh survive la..sebab aku memang da biase hidup sorang2 ni..aku ni cume sampah je dalam hidup korang kan..ahaha..whatever la..ahaks..

Biase la hidup mesti ade pasang surut kan..sekarang ni giliran surut aku da sampai..nak wat camane..kene terima je la kan dengan redha..mungkin ni balasan atas perbuatan aku yang lepas2..who knows....so..sabar je la..'sesungguhnya Allah bersama2 dengan orang2 yang sabar..'(Al-Anfaal:46)..kepada kawan2 yang sangat berasa hati ngan aku, aku mintak maaf banyak2..xde lain hanya nak bergurau saje..cume mungkin agak kasar sket gurauan aku tu..so..skali lagi aku mintak maaf banyak2..

No comments:

Post a Comment

Komen je la..ape kesah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...