Thursday, March 11, 2010

Pak Itam semakin menjadi2..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Bertemu kembali kita dalam blog SilumanHijau..ceh..belagak cam pemberita lak dah..ahaha..

Malam tadi aku tengok berita TV3 pukul 8.00pm ade lagi kisah Pak Itam ni buat hal..hari tu kes 'menyampah' la..bolot padang bola la..kacau bini orang la..macam2 lagi la bende2 yang tak elok dorang buat kat tempat kita ni..tapi kali ni dorang da 'up' lagi..'ROGOL' pulak dah..

sape la si kelam ni...???menyibok je...

'Kejadian berlaku di Pangsapuri Flora Damansara kire2 jam 9 malam..mangsa yang berusia 24 tahun dikatakan telah dihubungi oleh seorang rakan wanita supaya naik ke tingkat 9 bangunan berkenaan sebelum ditarik masuk oleh seorang lelaki warga Afrika ke dalam bilik berkenaan lalu merogolnya..'cehh..dah macam wartawan lak dah erk..ahaha..berita lanjut..

Aku bile dengar je berite ni terase menyirapppppp jeeeeeeee...rase ringan je tangan aku nak pegang parang kontot ni..lagi nak kacau orang Malaysia..balik la oiiiii...

Tapi kadang2 aku tak paham gak ngan orang pompuan ni..ade jugak yang berkenan kat mamat kelam ni..bukannye hensem pun...tapi barang power daaaa...adusss...aku dah jadi tak paham ngan orang pompuan sekarang ni..huh..

No comments:

Post a Comment

Komen je la..ape kesah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...