Thursday, June 3, 2010

PERMINTAAN TERAKHIR

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..dah lama aku tak update blog ni..maklum la banyak sangat 'keje' nak kene siapkan ek..hehe..biase la kalo dah jawatan 'flexible technician' tu memang banyak la kejenye ek..hehe..itu nak buat..ini nak buat..sumer nak bagi kat kite..letihhhh wooooo...boleh berkahaya mate ni wooooo....hehe..

Tapi tah ngape bulan ni aku rase moody sket..buat tu tak kene..ini tak kene..sume yang aku wat cam tak jadi je..fed up tol rasenye..nak kate period aku ni jantan..he..tah la..biasenye time-time moody cam ni aku suke layan lagu-lagu slow and steadyyy jeee...memang menusuk jiwa wa cakap luuu...he...antara lagu yang best aku layan time ni ialah 'PERANGKAP CINTA' yang ditulis & dinyanyikan oleh sape tah tapi dinyanyikan semula oleh SALEEM..hehe..layannnn...



Intro:

Dm C A Dm 2X A

Dm C
Bertahun sudah ku menunggu dirimu
A Dm
akhirnya kau menjadi milikku
Dm C A Dm
sukarnya untuk ku melupakan mu kerna kau ku cintai selalu..

Chorus :
Gm C Dm
Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu..
Bb C Dm
datang kembali mengenang cinta dahulu..
Dm Gm
mengapa ini semua harus berlaku..
C F
apakah ini semua kerna diriku..
Bb A
sedangkan aku cuma watak dalam percintaan..
Bb C Dm
tak sanggup… aku melepaskan mu…

Gm C Dm
Kau ibarat terperangkap di tengah lautan…
Bb C Dm
tak tahu mana arah untuk kau menuju…

Dm C A Dm 2X Bb C F Bb C A Dm

ulang chorus

Gm C Dm
Kau ibarat terperangkap di tengah lautan…
Bb C Dm
tak tahu mana arah untuk kau menuju…

Dm C
Andai kau pinta untuk melepaskan mu…
A Dm
terpaksa aku turutkan….
Dm C A Dm B C Dm A-Dm End
Mungkinkah ini suatu pengajaran di dalam percintaan…………..

No comments:

Post a Comment

Komen je la..ape kesah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...